Asystent/Asystentka ds. administracyjno-technicznych.

Opublikowano 26.07.2024 15:49. Ostatnia modyfikacja 26.07.2024 15:50
Firma z branży technicznej poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent/Asystentka ds. administracyjno-technicznych.
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej (mile widziana branża techniczna lub przemysłowa),
- wykształcenie min. Średnie, preferowane osoby z wykształceniem technicznym,
- podstawowa znajomość rysunku technicznego,
- obsługa programów pakietu Office,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego, min. poziom średni,
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
Zadania:
- wsparcie pracowników zespołu w zakresie zadań technicznych:
udział w tworzeniu dokumentacji technicznej,
współpraca z działem projektowym,
wsparcie w koordynacji zadań produkcyjnych na hali produkcyjnej oraz w terenie (podczas montaży),
- wsparcie pracowników zespołu biurowego:
sprawdzanie poprawności faktur i wprowadzanie ich do systemu,
wysyłanie zleceń na usługi oraz dostawy (wg poleceń przełożonych),
- przegląd terminowości i jakości realizowanych zadań,
- wsparcie w zakresie opracowywania i nadzorowania planów zadań,
- udział w spotkaniach i ustaleniach firmowych,
- raportowanie przełożonym o postępach w realizacji,
- odpowiedzialność za terminowe wykonanie zadań,
- przygotowywanie raportów, zestawień i analiz.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, doświadczenia oraz ewentualnych dodatkowych uprawnień,
- premie miesięczne oraz premie indywidualne powiązane z wykonywanymi zadaniami.
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV na adres: rekrutacja(małpa)techcomserwi.pl
W temacie emaila prosimy wpisywać:
Rekrutacja - Asystent/Asystentka ds. administracyjno-technicznych.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Ogłoszeniodawca: Techcom Serwis Sp. z o.o. E-mail: rekrutacja@…