zatrudni dynamiczne osoby do nauki na stanowisko:
KELNER/BARMAN
Poszukujemy dyspozycyjnych osób do pracy w Restauracji Burrata Pizza & Pasta
Pracując z nami zyskasz:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Elastyczny grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności
Szkolenie stanowiskowe
Umowę o pracę
Pracę w zgranym zespole w popularnym miejscu
Możliwość rozwoju zawodowego
Imprezy integracyjne dla pracowników
Od kandydatów oczekujemy:
Umiejętności pracy w zespole
Chęci i poważnego podejścia do pracy
Odpowiedzialności i kultury osobistej
Podzielnej uwagi
Całą resztę wypracujemy wspólnie : )
Aplikacje prosimy kierować na adres e-mail
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za pomoc w przygotowaniu i wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń oraz dbanie o porządek i czystość na kuchni. Mile widziane jest posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej. Dodatkowym atutem będzie wykształcenie gastronomiczne i doświadczenie.
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy: kontakt(małpa)oberzapodstrzecha.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr133 Poz. 883)
Ресторан Oberża Pod Strzechą працевлаштує людину помічником на кухні.
Працівник буде відповідати за допомогу в приготуванні та подачі їжі, миття посуду та утримання кухні в порядку та чистоті. Бажано мати діючу книжечку санітарно-епідеміологічної служби. Додатковою перевагою буде кулінарна освіта та досвід.
Будь ласка, надсилайте своє резюме з фотографією на електронну адресу:kontakt(małpa)obrzapodstrzecha.pl
Будь ласка додайте до своєї заявки пункт:" Я даю згоду на обробку моїх персональних даних, що містяться в моїй пропозиції про роботу,для цілей, необхідних для здійснення процесу найму(відповідно до Закону про захист персональних даних від 29 серпня 2017р.,журнал Законів номер 133,п.883)"
Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie.
Osoby zainteresowany proszone są o wysłanie cv na adres e-mail lub kontakt pod numerem telefonu podane wyżej.
Preferujemy komunikatywność (niezbędne do pracy z klientami), znajomość środowiska OLX, Allegro i chęć rozwijania się w tym obszarze.
Zatrudnimy monterów do prac związanych z remontem armatury rafineryjnej na terenie zakładu PTA we Włocławku, po zakończonym projekcie dalsza współpraca na projekcie w Płocku.
Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy!
Praca po 10 godzin dziennie START od 15.04.2024 r.
Zapewniamy codzienny darmowy transport z Płocka do Włocławka.
Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwoń pod numer telefonu:
535 008 271 lub prześlij swoje CV na adres email: rekrutacja(małpa)altertechnika.pl
Mile widziane uprawniania na zwyżki.
Praca w delegacji niedaleko Płocka zjazdy co tydzień.
Zapewniamy:
- transport
- darmowe zakwaterowanie
- odzież roboczą
- możliwość uczestnictwa w ubezpieczeniu grupowym
Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwoń pod numer telefonu: 730 855 939 lub prześlij swoje CV na adres email: praca(małpa)constechnikwork.pl
OCZEKUJEMY:
kompletowania i pakowanie zamówień zgodnie z dokumentami
umiejętność pracy w zespole
dokładności i szybkość w działaniu
dbałości o wizerunek firmy
dbania o ład i porządek na stanowisku pracy i w magazynie
wykonywanie innych, bieżących prac magazynowych
OFERUJEMY:
pracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole
stałe godziny pracy
szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia
miłą i przyjazną atmosferę
szkolenie wprowadzające
wynagrodzenie netto 3300-5000 zł
Miejsce pracy: ROLMARKET, Cieśle, k /Płocka, Tel. 605 043 430
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)rolmarket.pl
Zależy mi na uczciwości oraz odpowiedzialnym podejściu do pracy. Nie wymagam doświadczenia. Wypłaty tego samego dnia po zakończeniu imprezy.
Proszę o przesłanie CV ze zdjęciem oraz telefonem kontaktowym pod podany w ogłoszeniu adres e-mail.
MONTER IZOLACJI PRZECIWPOŻAROWEJ
Opis stanowiska:
- Praca polega na aplikacji ręcznej produktu ogniochronnego (konsystencja przypomina beton)
Wymagania:
- chęć do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy na ww. stanowisku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Mile widziane doświadczenie
TYLKO DO DŁUGIEJ WSPÓŁPRACY
* Dowolna forma zatrudnienia ,również B2B
* Wysokie zarobki już od 5000 zł netto w górę nawet po pierwszym miesiącu pracy
* Mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach
* Praca na miejscu w Płocku i okolicach, codziennie w domu
* Wymagane prawo jazdy kat.B
* Mile widziani podwykonawcy na własnej działalności
* Praca od poniedziałku do piątku z wybranymi weekendami
Po więcej informacji +48 533 320 547
Dzwoń !
Napewno się dogadamy
Umowa, stawka godzinowa do uzgodnienia
Próbki w Płocku.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę
• darmową odzież roboczą
• atrakcyjne wynagrodzenie
• wsparcie opiekuna grupy
• możliwość uczestnictwa w ubezpieczeniu grupowym
Jeżeli jesteś zainteresowany zadzwoń pod numer telefonu: 730 855 939 lub prześlij swoje CV na adres email: praca(małpa)constechnikwork.pl
Praca w godz. 8-16/ pn-pt
Proszę o przysyłanie CV drogą e-mail.
Murarzy, tynkarzy, posadzkarzy, glazurników itp.
Wiecej info pod telefonem
502 774 034
Jako producent drzew, krzewów owocowych i roślin ozdobnych działamy od 2007 roku. Naszymi klientami są największe europejskie sieci handlowe. W 2023 roku zdobyliśmy brązowy medal w kategorii Gotowe Rośliny i Drzewa w konkursie International Grower of the Year 2023 AIPH. Posiadamy certyfikat GLOBALG.A.P. W Fructoplant wierzymy, że sukces to przede wszystkim nasz Zespół, który obecnie chcemy poszerzyć o Asystenta działu Sprzedaży (praca w Gąbinie).
KOGO SZUKAMY:
Utalentowanej/go Kandydata/ki chcącego/ej rozwijać się w kierunku administracji sprzedaży z pierwszymi doświadczeniami w pracy administracyjnej i dobrą znajomością programu Excel.
TWOJE ZADANIA:
Asystent będzie odpowiedzialny za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Do codziennych zadań będzie należał również nadzór nad procesem realizacji zamówień, prawidłowa aktualizacja wewnętrznych plików sprzedażowych oraz sporządzanie dokumentacji i raportów związanych z obsługą klienta. Ponadto w jego zakresie działań znajdzie się skuteczne budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z Klientami.
OCZEKUJEMY:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku z podobną odpowiedzialnością;
bardzo dobrej znajomości pakietu Office (Excel jest programem, na którym codziennie pracujemy);
motywacji do rozwoju;
wysoko rozwiniętego poczucia odpowiedzialności za przekazane do realizacji zadania;
sumienności i dokładności;
komunikatywnej znajomości angielskiego (mile widziana);
CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze;
możliwość rozwoju- jasna ścieżka kariery;
atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły;
możliwość powiększania Twoich kwalifikacji językowych poprzez dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański);
dostęp do biblioteki firmowej;
wynagrodzenie w zależności od posiadanych kompetencji w widełkach 3700-4500 zł brutto/miesiąc
Brzmi ciekawie? Prześlij nam CV i list motywacyjny. Może to właśnie na Ciebie czekamy!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie przy ul. Kielniki 2E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Jako producent drzew, krzewów owocowych i roślin ozdobnych działamy od 2007 roku. Naszymi klientami są największe europejskie sieci handlowe. W 2023 roku zdobyliśmy brązowy medal w kategorii Gotowe Rośliny i Drzewa w konkursie International Grower of the Year 2023 AIPH. Posiadamy certyfikat GLOBALG.A.P.
Kogo szukamy:
Określenie „złota rączka” idealnie pasuje do naszego wymarzonego Kandydata/Kandydatki. Chcemy, by do zespołu Konserwatorów dołączył prawdziwy Pasjonat mechaniki, osoba lubiąca codzienną pracę z maszynami, również tymi wymagającymi większej cierpliwości i dociekliwości. Ktoś, kto wie, że utrzymanie ruchu wymaga działań na wielu polach jednocześnie i potrafi układać priorytety.
Twoje przyszłe zadania:
• nadzór nad sprawnością, stanem technicznym maszyn i urządzeń, obiektów i narzędzi, infrastruktury firmy
• nadzór nad sprawnością instalacji elektrycznych, hydraulicznych w firmie
• współpraca z dostawcami usług serwisowych i egzekwowanie ich działa
Czego oczekujemy:
• zmysłu technicznego
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach, także w zakresie zagadnień związanych z elektryką, hydrauliką, mechaniką
• mile widziane uprawnienia SEP
• prawa jazdy kat. B
• samodzielności i umiejętności planowania pracy
Co chcemy zaoferować:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy
• pracę od poniedziałku do piątku
• otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły
Administrator danych osobowych:
Twoje dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane tylko na potrzeby procesu rekrutacji. Więcej na ten temat na: https://fructoplant.pl/kariera/
Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Wymagania:
-koordynacja grupy roboczej 7-10 osób
-znajomość rysunku technicznego
-doświadczenie na podobnym stanowisku
-dbanie o jakość i wydajność pracy
-umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- spawanie metodą MIG/MAG/ mile widziany TIG.
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV lub krótkiej informacji o sobie na adres e-mail lub kontakt telefoniczny.
Aktualnie, do naszego zespołu w Gostyninie poszukujemy specjalisty d.s. obsługi klienta -sprzedaży.
Opis stanowiska pracy:
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi i aktualnymi klientami
• Negocjowanie umów i warunków współpracy z klientem
• Reprezentowanie Spółki na targach krajowych i międzynarodowych wraz z przygotowaniem zaplecza tj. prezentacja produktu
• Przygotowanie ofert handlowych
• Planowanie sprzedaży
• Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
• Pełna współpraca z działem produkcji
• Udział w podróżach służbowych
Oczekiwania :
• Wykształcenie wyższe mile widziane w kierunku handlowym, sprzedaży.
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
• Zdolności analitycznego myślenia
• Prawo jazdy kategoria B.
• Samodzielności oraz dokładności w wykonywaniu pracy
• Znajomości pakietu MS Office
Oferujemy:
• Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• Pracę w miłej atmosferze
• Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pakiet socjalny (dofinansowanie z funduszu socjalnego)
• Pakiet ubezpieczenie na życie + pakiet medyczny finansowany przez pracodawcę -Bonus premiowy
• Kurs języka angielskiego
• Możliwość rozwoju zawodowego, szkoleń i awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie PDF przez portal olx.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Zatrudnimy na stanowisko:
Monter i Kontroler jakości Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą mailową lub kontakt telefoniczny. Biuro handlowe znajduje się w Płocku przy ul. Harcerskiej 11. Zastrzegamy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.
„Kandydacie!
Informuję, że administratorem Pana/ Pani danych w przypadku aplikowania na powyższe stanowisko jest SULEX HOLDING Sp. zo.o. Sp. k,. z siedzibą w Warszawie oddział w Płocku.
Jeżeli chcesz by Twoje CV było wykorzystane w obecnym procesie rekrutacyjnym a także w przyszłych rekrutacjach uwzględnij w stopce CV zapis:
1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sulex Holding Sp. z.o.o. Sp. k, moich danych osobowych zawartych w CV i innych przekazanych przeze mnie dokumentach, w celu związanym z moim udziałem w niniejszym procesie rekrutacyjnym.
Cena: Ogłoszeniodawca: Sulex Holding Telefon: 506 43…
Wynagrodzenie : 6500 - 8500 zł brutto.
Twój zakres obowiązków:
-Jazda autobusem na miejscu (w promieniu 20km) - Praca w godzinach 5-7 oraz 16-18 lub 17-19. Możliwość dorobienia dodatkowych kursów.
-Praca od poniedziałku do piątku/sobota.
-Dbanie o powierzone mienie (autobus)
Nasze wymagania:
-Prawo jazdy kat. D
-Świadectwo kwalifikacji zawodowej na przewóz osób (kod 95)
-Karta kierowcy - mile widziana
-Doświadczenie na stanowisku kierowcy autobusu - mile widziane
-Systematyczność
-Sumienność
-Dyspozycyjność
To oferujemy:
-Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od dyspozycyjności
-Stabilne zatrudnienie na dłuższy okres
-Umowę o pracę na pełen etat/część etatu lub umowę zlecenie
Siedziba firmy w Płocku.
Zapraszamy do współpracy!
Kontakt telefoniczny: 607611701
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.