Wymagane:
- Ukończone studia na kierunku Budownictwo.
- Prawo jazdy kat.B
- Umiejętność pracy w zespole, współpraca z kierownictwem budowy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia.
Wymagania:
- Znajomość obsługi urządzeń elektrotechnicznych
- Znajomość ogólnych zasad BHP
- Zaangażowanie
• spawaczy 141 lub 141/111, 135
• monterów rurociągów, konstrukcji stalowych oraz zbiorników przemysłowych
Miejsce pracy: Niemcy - różne lokalizacje
Wymagania:
• uprawnienia spawalnicze TÜV (spawacz)
• znajomość rysunku izo i technicznego (mile widziane)
• doświadczenie (min. 2 lata)
• znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego będzie dodatakowym atutem
Oferujemy:
• polska umowa - niemieckie stawki
• transport i zakwaterowanie - wyjazd z Płocka
• regularne zjazdy zgodnie z ustalonym harmonogramem (zazwyczaj rotacja 4/1)
• długoterminowy kontrakt - stabilność zatrudnienia
KONTAKT: tel. 500 455 066 , biuro(małpa)kminstal24.pl
Zakres obowiązków
wykonywanie napraw mechanicznych i elektromechanicznych pojazdów osobowych i ciężarowych,
dbanie o swoje stanowisko pracy - czystość, porządek,
utrzymanie powierzonego mienia w pełnej sprawności,
przestrzeganie zasad BHP,
przestrzeganie zasad pracy ustalonych w zakładzie.
Wymagania
doświadczenie na stanowisku mechanik ,elektromechanik pojazdów ciężarowych,
bardzo dobra i samodzielna organizacja pracy,
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
zatrudnienie na umowę o pracę,
atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
normowany czas pracy - system jednozmianowy,
bardzo dobre warunki zaplecza warsztatowego oraz sam warsztat,
profesjonalny sprzęt diagnostyczny,
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email z dopiskiem: Mechanik Samochodowy
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Kandydat powinien zamieścić w CV oświadczenie o zgodzie w brzmieniu:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Petro Wodkan Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 09-400 Maszewo Duże, ul. J. Słowackiego 2 danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Petro Wodkan.Sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”
Praca w Firmie remontowo-montażowej, instalacyjnej, budowlanej i wykonującej diagnostykę, wśród wysoko kwalifikowanej kadry z wieloletnim stażem pracy, dysponujemy najnowszym i niezawodnym parkiem maszynowym.
Obowiązki:
• wsparcie w zakresie kontroli stopnia zaawansowania prac, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi,
• dokonywanie zamówień materiałowych, kontrola terminowości oraz rozliczanie dostaw,
• bieżące zgłaszanie potencjalnych problemów na budowie,
• sporządzanie bieżących raportów z realizacji inwestycji na potrzeby spółki,
Oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
• pakiety medyczne,
• atrakcyjne wynagrodzenie i prosty system premiowy,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju i szkolenia.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku studiów inżynierskich o kierunku budownictwo lub inżynieria sanitarna,
• mile widziane doświadczenie,
• umiejętność czytania i analizy dokumentacji projektowej,
• obsługa pakietu MS Office,
• dyspozycyjność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
• prawa jazdy kat. B.
Osoby udostępniające dane są zobowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Petro Wodkan Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 09- 400 Maszewo Duże, ul. J. Słowackiego 2 danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Petro Wodkan.Sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”
Oferty pracy prosimy wysłać na adres mail: rekrutacja(małpa)petrowodkan.pl
Link do strony internetowej: http://petrowodkan.pl/index.html
Praca w Firmie remontowo-montażowej, instalacyjnej, budowlanej i wykonującej diagnostykę, wśród wysoko kwalifikowanej kadry z wieloletnim stażem pracy, dysponujemy najnowszym i niezawodnym parkiem maszynowym.
Obowiązki:
• wsparcie w zakresie kontroli stopnia zaawansowania prac, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi,
• dokonywanie zamówień materiałowych, kontrola terminowości oraz rozliczanie dostaw,
• bieżące zgłaszanie potencjalnych problemów na budowie,
• sporządzanie bieżących raportów z realizacji inwestycji na potrzeby spółki,
Oferujemy:
• umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
• pakiety medyczne,
• atrakcyjne wynagrodzenie i prosty system premiowy,
• stabilne zatrudnienie,
• możliwość rozwoju i szkolenia.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku studiów inżynierskich o kierunku budownictwo lub inżynieria sanitarna,
• mile widziane doświadczenie,
• umiejętność czytania i analizy dokumentacji projektowej,
• obsługa pakietu MS Office,
• dyspozycyjność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
• prawa jazdy kat. B.
Osoby udostępniające dane są zobowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Petro Wodkan Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 09- 400 Maszewo Duże, ul. J. Słowackiego 2 danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Petro Wodkan.Sp. z o.o. obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”
Oferty pracy prosimy wysłać na adres mail: rekrutacja(małpa)petrowodkan.pl
Link do strony internetowej: http://petrowodkan.pl/index.html
Nie wymagamy znajomości języka obcego.
Zakwaterowanie zapewnione.
Niemiecka umowa o pracę.
Polski dyspozytor.
2500/3000 euro.
Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego oraz doświadczenie.
Zakwaterowanie zapewnione.
Niemiecka umowa o pracę.
3000 euro+dodatki.
(legalne zatrudnienie na 183 dni)
Nasza firma realizująca projekt budowy nowego kotła ekologicznego poszukuje pracowników do pracy w Wielkiej Brytanii.
Stanowiska:
Monterzy z Izometrykiem – stawka 17 GBP netto/h na start + dodatki za pracę w sobotę, czytanie rysunku weryfikowane
Monterzy kotłowi – stawka 16 GBP netto/h na start + dodatki za pracę w sobotę
Warunki zatrudnienia:
- Legalne zatrudnienie na okres 183 dni
- Gwarancja 60 godzin pracy tygodniowo
- System rotacyjny: 5/1 lub 6/2
Zakwaterowanie, transport oraz odzież robocza po stronie pracodawcy
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na danym stanowisku
- Dyspozycyjność do wyjazdu
- Gotowość do pracy w systemie rotacyjnym
- Aktualny paszport
Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adresy:
(informacje ogłoszenia)
Kontakt:
(informacje ogłoszenia)
Wiecej Informacji:
Strona internetowa:
Tech-export.pl
Lub Facebook:
Tech-Export Sp. z oo
Już tam jesteśmy!
Miejsce pracy: Płock
Twój zakres obowiązków:
Planowanie, realizacja i kontrola sprawnego przepływu oraz magazynowanie surowców, opakowań i wyrobów gotowych w celu zapewnienia realizacji harmonogramu produkcji.
Przestrzeganie norm i procedur obowiązujących w firmie w celu zapewnienia prawidłowego obrotu towaru w magazynie.
Planowanie i prognozowanie wielkości zapasów, aktualizacja stanu zapasów magazynowych.
Kontrola zasobów magazynu.
Współpraca z działami zakupów oraz produkcji.
Organizacja pracy podległego zespołu oraz przydzielenie zadań zgodnie z bieżącymi potrzebami.
Nadzorowanie prawidłowości i terminowości obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
Prowadzenie gospodarki magazynowej.
Przygotowanie i zarządzanie budżetem magazynu.
Optymalizacja procesów w obszarze gospodarki magazynowej i logistyki.
Udział w inwentaryzacjach oraz odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych.
Sporządzanie raportów i analiz zapasów i przepływu magazynowanych towarów, systemowa obsługa dokumentacji magazynowej.
Administrowanie reklamacjami dotyczącymi problemów z dostawcami.
Nadzorowanie prac porządkowych w obrębie magazynu.
Organizacja bezpiecznej pracy na urządzeniach magazynowych (wózek widłowy, sztaplarka, ręczny oraz elektryczny wózek paletowy).
Organizacja bezpiecznej pracy na wysokości.
Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za towar przyjęty na magazyn.
Wykonywania poleceń przełożonego w zakresie magazynowania.
Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa produkcji żywności, bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
Nasze wymagania:
aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,
dyspozycyjność, - umiejętność pracy w zespole,
doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika magazynu,
podstawowa znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat w systemie 1-zmianowym,
wynagrodzenie zasadnicze oraz premie,
odpowiedzialną i ciekawą pracę w stabilnej, rozwijającej się dynamicznie firmie,
szkolenie związane z wykonywaną praca.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja(małpa)pharmovit.pl lub kontakt pod numerem telefonu 537 206 719. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pharmovit Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji." Informujemy, że Administratorem danych jest Pharmovit Sp. z o.o. siedzibą w Płocku, ul. Kostrogaj
Główne obowiązki:
Realizacja zakupów materiałów produkcyjnych
Koordynowanie procesu realizacji złożonych zamówień
Współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących dostaw
Podejmowanie działań w celu rozwiązania problemów występujących w procesie realizacji dostaw
Wyszukiwanie nowych dostawców
Negocjacje dotyczące ustalania warunków handlowych zakupów
Kontrola dokumentacji i sporządzanie raportów dot. zakupów handlowych
Nasze wymagania:
Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, ale nie jest to warunek konieczny;
Mile widziane doświadczenie w dziale zakupów;
Dokładność, sumienność i skrupulatność;
Wysoka kultura osobista;
Nastawienie na zadania, zaangażowanie;
Wykształcenie średnie/wyższe;
Dobra znajomość obsługi MS Office oraz obsługa komputera;
Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji cenowych;
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony zespołu;
Szkolenia i rozwój kierunkowy w rynku opakowań;
2 x w roku karty podarunkowe Pluxee;
Ubezpieczenie grupowe w PZU;
Program "Nagradzanie za polecanie".
Ogłaszamy nabór na uczestników Centrum Integracji Społecznej w Płocku
Nabór trwa do 10.11.2025
Oferujemy prace w sekcjach gastronomicznej, budowlanej , sprzątającej oraz informatycznej
Na każdą sekcję potrzebujemy10 osób w sumie 40 osób
Centrum Integracji Społecznej wspiera osoby, które z różnych przyczyn nie mogą podjąć pracy w innych miejscach lub potrzebują wsparcia w znalezieniu nowej drogi zawodowej.
Osoby chętne do podjęcia pracy w CIS powinny być zarejestrowane w Urzędzie Pracy ale nie jest to wymóg konieczny.
Praca na do 1.5 roku max. Zatrudnienie na podstawie umowy socjalnej. Praca w godz. 7-15 Wolne weekendy i święta
Oferujemy zatrudnienie w wysokości 120% zasiłku dla bezrobotnych miesięcznie. + paczki żywnościowe + 1 posiłek dziennie
Czekamy na twoje CV. Liczy się kolejność zgłoszeń. Po otrzymaniu twojego CV zaprosimy cię na rozmowę kwalifikacyjną ( poznawczą).
Twój zakres obowiązków
koordynacja pracy kadry
realizacja merytoryczna, finansowa i organizacyjna projektów
sprawozdawczość oraz rozliczanie projektu
kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz kontrahentami w projekcie
nadzór i kontrola nad realizacją projektu
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe
minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi ze środków Unii Europejskiej lub innych środków zewnętrznych
umiejętność sporządzania Wniosków o płatność oraz Wniosków o dofinansowanie
umiejętność pracy pod presją czasu
umiejętność śledzenia zmian w przepisach
komunikatywność
Mile widziane
doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku
dobra organizacja czasu pracy
własna inicjatywa oraz zaangażowanie
umiejętność podejmowania decyzji
znajomość tematyki z zakresu ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi i wykluczonymi społecznie
To oferujemy
umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji
możliwość rozwoju zawodowego
pracę w przyjemnej atmosferze
dofinansowanie do karty Multisport
Czekamy na twoje zgłoszenie CV w temacie koniecznie wpis ,, KIEROWNIK CENTRUM PŁOCK''
Nabór na wolne stanowisko pracy w CIS – psycholog
Poszukuje kandydata / kandydatki na wolne stanowisko pracy
PSYCHOLOG
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony, wymiar etatu: 1/1 etatu
Miejsce wykonywania pracy:
Centrum Integracji Społecznej w Płocku
Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe – dyplom magistra psychologii
2) Kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa
3) min. 2-letnie doświadczenie w pracy psychologa
4) Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na danym stanowisku
5) Posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
6) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
1) Doświadczenie w obszarze aktywizacji zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
2) Umiejętność pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym
3) Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym
4) Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu warsztatów grupowych
5) Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność
6) Umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole
7) Odporność na stres
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
udział w procesie rekrutacji uczestników projektu
diagnoza psychologiczna uczestników CIS (kwalifikacja do uczestnictwa w CIS, badania psychologiczne, sporządzanie opinii psychologicznej, ustalenie osobistego programu terapeutycznego, przydzielenie uczestnika do pracowni, grupy edukacyjnej, grupy wsparcia)
współudział w opracowywaniu programu reintegracji zawodowej i społecznej dla uczestników CIS
świadczenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestniczek/uczestników projektu
prowadzenie warsztatów integracji społecznej
tworzenie i prowadzenie grup wsparcia dla uczestników CIS
współpraca z personelem medycznym w kwestii stanu zdrowia uczestników
prowadzenie pełnej dokumentacji psychologicznej zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami
stała współpraca z pracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym i instruktorem zawodu
inne bieżące zadania związane ze specyfiką pracy
Chętne osoby proszę o CV w temacie wpisać ,, PSYCHOLOG- CIS PŁOCK''
(pracownia gastronomiczna, porządkowa, informatyczna lub budowlana)
Nazwa stanowiska:
Instruktor zawodu
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony, wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy:
Centrum Integracji Społecznej w Płocku
Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie średnie
2) 5-letni staż pracy
3) Doświadczenie w zarządzaniu zespołem o profilu informatycznym, porządkowym, budowlanym, gastronomicznym
4) Predyspozycje pedagogiczne
5) Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na danym stanowisku
6) Posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
7) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagania dodatkowe:
1) Doświadczenie i / lub kwalifikacje pedagogiczne
2) Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu zajęć praktycznych
3) Znajomość przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym
4) Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność
5) Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej
6) Umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole
7) Odporność na stres
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie zajęć reintegracji zawodowej uczestników CIS
przyuczenie uczestników CIS do zawodu
nadzór nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć
ocenianie zdobytych przez uczestników umiejętności w czasie zajęć reintegracji zawodowej
wnioskowanie o skierowanie uczestnika CIS do egzaminu zawodowego, uprawniającego do wykonywania zawodu
sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dotyczących przebiegu zajęć
stała współpraca z personelem projektu, w tym z pracownikiem socjalnym i psychologiem CIS, w zakresie realizacji Indywidualnego planu działania / Indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników
współpraca z personelem medycznym w kwestii stanu zdrowia uczestników
prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wykonywanych obowiązków zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami
Zainteresowane osoby proszę o CV w temacie koniecznie wpisać ,, INSTRUKTOR CIS PŁOCK'
Obowiązki;
"Pełna obsługa biura - samodzielne stanowisko. Wsparcie Posła w prowadzeniu kalendarza. Organizowanie oraz obsługa spotkań. Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zarządzanie dokumentacją (segregowanie, archiwizowanie, itd.). Możliwy udział w eventach i akcjach promocyjnych".
Wymagania są następujące:
"Mile widziane roczne doświadczenia w pracy na samodzielnym administracyjnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność skutecznego ustalania priorytetów. Bardzo wysokie kompetencje interpersonalne. Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, Word, Power Point. Prawo jazdy kat. B . Zamiłowanie do tematów społeczno-politycznych będzie wartością dodaną".
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Bardzo samodzielne stanowisko, dużą swobodę w działaniu. Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Pracę w centrum Płocka. Przyjazną atmosferę, wsparcie w okresie wdrożeniowym" -
Jeśli jesteś dynamiczną osobą, która szuka wyzwań, nie czekaj. Aplikuj CV już dziś!"
Czekamy na ciebie !
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY
zaangażowania
punktualności
sumienności
niekaralności
OFERUJEMY
stabilne zatrudnienie, ( umowa o pracę, umowa zlecenie)
przeszkolenie,
elastyczny grafik
kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony na koszt firmy
umowa zlecenie z odprowadzeniem pełnych składek ZUS
ubezpieczenie grupowe
kompletne bezpłatne umundurowanie
możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
W związku z pozyskaniem dużej ilości obiektów w Płocku. Potrzebujemy ok. 10 pracowników od zaraz
PROSIMY O KONTAKT E MAIL wysyłając swoje CV na podany adres
Twój zakres obowiązków
obsługa klientów - w tym telefoniczna,
wprowadzanie danych klientów do baz danych,
prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
realizacja zadań związanych z promocją usług edukacyjnych,
współpraca z dyrekcją,
inne prace związane z obsługą sekretariatu oraz dokumentacją firmy.
Nasze wymagania
biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word),
umiejętność szybkiego uczenia się,
dobra organizacja pracy własnej,
łatwość w nawiązywaniu kontaktu, komunikatywnosć,
gotowość do pracy w weekendy i w tygodniu,
wykształcenie min. średnie
Mile widziane
doświadczenie na podobnym stanowisku.
To oferujemy
pracę w przyjaznym zespole i miłej atmosferze,
możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,
umowę o pracę od 1 dnia
kursy, szkolenia
dodatkowe dni wolne
CV proszą aplikowować na adres podany w ogłoszeniu
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.