Miejsce pracy: Płock teren Orlen S.A - praca na nowej instalacji ( nie Olefiny )
Wymagania:
min 2 lata pracy na stanowisku montera rurociągów
gotowość do podjęcia pracy
brak przeciwwskazań do pracy na wysokości pow. 3m
brak nałogów
Praca na długi okres czasu
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod nr tel: 500-282-269
Opis stanowiska: Prefabrykacja i remont rurociągów.
W y m a g a n i a:
- doświadczenie w spawaniu metodą TIG 141/111,
- aktualne certyfikaty (warunek konieczny),
- dokładność, sumienność i chęci do pracy,
- doświadczenie w pracy przy rurociągach.
Nie zwlekaj, bo ktoś przyjdzie przed tobą, a liczba miejsc jest ograniczona.
DAWAJ ! Zadzwoń i przyjdź do biuro to pogadamy - nic cię to nie kosztuje !
Oferuję:
- godne wynagrodzenie, adekwatne do wykonywanej pracy,
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość wypracowania godzin,
- odzież roboczą,
W razie pytań proszę o kontakt do biura (odpowiadam na SMS-y):
- od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 16.00
- pod numerem telefonu: 690 088 230
- adres mailowy: rekruter(małpa)amador.com.pl
Oddzwaniam na każde nieodebrane połączenie z biurem.
NIE ODBIERAM W WEEKENDY !!!
CV proszę przesyłać na maila ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na czas aktualnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Administratorem danych jest Firma Usługowo-Handlowa „AMADOR” z siedzibą w Płocku, al. Armii Krajowej 10 lok. 4A.
Specjalista ds. obsługi Allegro
Twój zakres obowiązków:
Obsługa ofert na Allegro: tworzenie / edycja ofert, uzupełnianie brakujących parametrów, dodawanie/ modyfikacja cenników dostaw, tworzenie zestawów, wariantów
Tworzenie wartościowych opisów produktowych
Bieżąca aktualizacja aukcji: zmienianie tytułów, miniatur
Prosta obsługa graficzna: tworzenie miniatur produktowych zachęcających do zakupu.
Nasze wymagania:
Znajomość pakietu Office, głównie Excel
Znajomość zasad funkcjonowania platformy Allegro
Znajomość programu graficznego (np. Canva) będzie dodatkowym atutem
Umiejętność pracy zespołowej
Dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań
Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX?
- wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność
- europejskie certyfikowane szkolenia , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem nieruchomości przeprowadzającym transakcje na światowym poziomie
- wsparcie doświadczonego mentora, na którego zawsze będziesz mógł liczyć
- wsparcie administratora biura, który pomoże Ci w prowadzeniu każdej transakcji
-rozpoznawalność – jako agent RE/MAX już od samego początku Twojej działalności będziesz wyróżniał się z tłumu, co też daje Ci przewagę nad innymi mniejszymi agencjami
- maksymalny model wynagrodzeń, który daje możliwość osiągania bardzo wysokich dochodów. To, ile będziesz zarabiać, zależy tylko od Ciebie!
- przejrzystą ścieżkę kariery – otrzymasz jasne zasady, wskazówki, jak możesz zbudować swoją karierę w branży nieruchomości
- możliwość stworzenia własnego zespołu – już jako doświadczony agent, będziesz miał możliwość dodatkowo współpracować z własnymi asystentami
- korzystania z międzynarodowego systemu wzajemnych poleceń (referrals), dzięki któremu będziesz miał możliwość współpracy z agentami nieruchomości z całego świata
- wsparcie technologiczne – światowy system CRM, i wiele innych lokalnych systemów i narzędzi, które dadzą Ci dostęp do baz ofert międzynarodowych i lokalnych
- wsparcie marketingowe – gotowe szablony do budowania własnej marki na rynku, a także do promocji pozyskanych nieruchomości
- dostęp do MAXcenter, gdzie będziesz miał możliwość skorzystania z międzynarodowych szkoleń, a także z międzynarodowych materiałów marketingowych
- miejsce w biurze RE/MAX, gdzie w przyjaznej atmosferze, wzajemnego szacunku i wsparcia będziesz mógł korzystać z urządzeń biurowych, materiałów marketingowych, przyjmować swoich klientów, przygotowywać się do spotkań
-własną stronę www, gdzie będziesz mógł pochwalić się swoimi pozyskanymi nieruchomościami, certyfikatami, wyróżnieniami, które będziesz zdobywał uczestnicząc w licznych szkoleniach RE/MAX
Czego oczekujemy od agenta nieruchomości RE/MAX?
-gotowości do założenia działalności gospodarczej
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu decyzji
-wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności
-zaangażowania, chęci do dalszego rozwoju, pozytywnego nastawienia
- dążenia do realizacji założonych celów, systematycznej pracy
- doświadczenie w branży będzie dodatkowych atutem ale nie jest wymagane
Tu aplikuj https://rem.ax/leo_rekrutacja
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Mile widziani uczniowie, uczący się w systemie zaocznym.
Praca po 8h dziennie w systemie 3-zmianowym, dodatkowo płatne soboty+50%, niedziele+100%, nocki +1h.
Stawka 28,10 zł brutto, dla ucznia netto. Start pracy od zaraz.
Zapewniamy:
-odzież roboczą
-pracę na w oparciu o umowę
-terminowe płatności
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres praca(małpa)constechnikwork.pl oraz zapraszam do kontaktu telefonicznego po więcej szczegółów tel: 730-855-939, prosimy kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Co Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
• Możliwość pracy nad interesującymi projektami.
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy.
• Ubezpieczenie zdrowotne.
• Odzież ochronna.
Wymagania:
• Doświadczenie w montażu konstrukcji stalowych/rurociągów.
• Umiejętność czytania rysunków technicznych.
• Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
• Praca na terenie Płocka
Zakres Obowiązków:
• Montaż konstrukcji stalowych i rurociągów zgodnie z dokumentacją techniczną.
• Praca zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami jakościowymi.
Kontakt:
e-mail: rekrutacja(małpa)altertechnika.pl
Zalety oferty:
• Praca bez ograniczeń wiekowych
• Długoterminowe zatrudnienie
• Oferta dostępna bez znajomości języka niemieckiego
• Praca w systemie 2- lub 3-zmianowym
Wynagrodzenie:
• Nadgodziny płatne 125%
• Wypłaty miesięczne – wypłacane 15. dnia każdego miesiąca
• Możliwość pobrania zaliczki (50 € po pełnym tygodniu pracy)
Obowiązki:
• Transport towarów w obrębie firmy
• Staranna kompletacja przesyłek
• Praca w dziale suchym i chłodnym (3-6°C)
• System słuchawkowy w języku polskim
Jak aplikować?
Zadzwoń!
+48 577 901 944 - Olek
+48 570 901 414 - Kamila
+48 570 901 033 - Dominika
Klaver Sp. z o.o. (KRAZ 18450), 42-221 Częstochowa ul. Gminna 131
1. Malarz - Malowanie konstrukcji stalowych Pistoletem
2. Pomocnik Malarza/Pracownik Fizyczny - praca polega na robieniu zaprawek , prostych poprawkach malarskich - przy konstrukcjach stalowych.
Firma zapewnia : dojazd, zakwaterowanie, ubranie robocze.
Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu : 784654232
1) czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ich weryfikacja oraz ewidencjonowanie,
2) przygotowywanie pism urzędowych, umów o współpracy oraz innych niezbędnych zestawień i rozliczeń,
3) wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wysyłka,
4) rozliczanie zużycia mediów przez najemców,
5) bieżąca kontrola terminowości płatności zobowiązań oraz przygotowywanie wezwań do zapłaty,
6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem składników majątku firmy,
7) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w firmie,
8) bieżąca współpraca z działem księgowości oraz handlowym.
Wymagania:
1) wykształcenie min. średnie,
2) doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
3) znajomość podstaw z zakresu księgowości,
4) umiejętność logicznego myślenia oraz umiejętności analityczne,
5) terminowość, rzetelność, dokładność oraz samodzielność,
6) prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
1) stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
3) wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i umiejętność,
4) możliwość rozwoju zawodowego,
5) niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV drogą mailową. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Wyjazdy: 7 i 14 grudnia na minimum 4 tygodnie z możliwością przedłużenia.
Praca idealna dla każdego – nie potrzebujesz doświadczenia ani znajomości języka!
Oferujemy:
• Bezpłatny transport z Polski do Holandii
• Pracę bez wymogu znajomości języka i doświadczenia.
Zatrudnimy do pracy na różnych stanowiskach:
• Proste prace produkcyjne – sortowanie, pakowanie, kontrola jakości owoców i warzyw
• Prace przy kwiatach
• Order picker – zbieranie zamówień (np. artykuły biurowe)
• Sortowanie przesyłek (POST NL)
Co zapewnia pracodawca:
• Darmowy transport do Holandii
• Pracę bez wymogu znajomości języka i doświadczenia.
• Możliwość zdobycia nowych umiejętności
• Stabilne warunki pracy.
Nie czekaj – liczba miejsc jest ograniczona!
Zadzwoń i zarezerwuj miejsce:
Olek: +48 577 901 944
Dominika: +48 570 901 033
Kamila: +48 570 901 414
Klaver Sp. z o.o. (KRAZ 18450), 42-221 Częstochowa ul. Gminna 131
Wymiar etatu: 1 etat – UMOWA/UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Do głównych zadań na stanowisko będzie należało m.in. :
· Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowywania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników;
· Organizowanie i realizacja różnych form pracy wychowawczej oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego;
· Udział w comiesięcznych radach pedagogicznych i zespołach diagnostycznych;
· Comiesięczną analizę pracy wychowawczej oraz sytuacji edukacyjnej i zawodowej uczestników, w tym postępów w nauce oraz frekwencji na zajęciach szkolnych;
· Podejmowanie działań mających na celu wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych, rozpoznawanie potrzeb i problemów młodych osób (od 15 roku życia);
· Kształtowanie właściwych postaw społecznych, zapewnianie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych i rodzinnych;
· Utrzymywanie stałej współpracy z pracodawcami, władzami samorządowymi oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz młodzieży.
Wymagane kwalifikacje:
· Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne, socjologiczne;
· Doświadczenie zawodowe na stanowisku wychowawca min. 2 lata
· Doświadczenie na stanowisku młodszego wychowawcy nie jest wymagane
Dodatkowymi atutami będą:
· Wiedza zawodowa;
· Wysoka kultura osobista;
· Komunikatywność
· Umiejętność pracy w grupie;
· Dobra organizacja pracy;
· Systematyczność i samodzielność;
· Terminowość i sumienność.
Dodatkowe informacje MWK OHP zapewnia:
· Pracę w stabilnej instytucji w ramach umowy o pracę;
· Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i doświadczenia;
· System premii i nagród;
· Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych.
Curriculum Vitae w formie elektronicznej prosimy przesłać do Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie za pomocą poczty elektronicznej na adres: kadry(małpa)mazowiecka.ohp.pl do dnia 02.06.2024 r.
Komendant Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozstrzygnięcia naboru na wolne stanowiska pracy w Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy. Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 6 ust. 1lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w: kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Miejsce pracy: teren woj. mazowieckiego
Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr. tel.: 573 341 691
Miejsce pracy: teren woj. mazowieckiego
Wymagania:
- doświadczenie mile widziane, możliwość przyuczenia,
- gotowość do podjęcia pracy,
Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr. tel.: 573 341 691
Legalność naszej działalności potwierdza wpis do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia (KRAZ) pod numerem 12912.
Obecnie dla naszych partnerów poszukujemy osób do pracy jako : Komisjoner / Pracownik Magazynu w Niemczech
Opis stanowiska:
Kompletowanie zamówień: Przygotowanie towarów do wysyłki zgodnie z zamówieniami klientów.
Obsługa skanera ręcznego: Wprowadzanie i skanowanie produktów w systemie.
Przyjmowanie i rozładowywanie towarów: Obsługa dostaw i organizacja produktów na magazynie.
Przetwarzanie zwrotów: Obsługa zwróconych produktów i wprowadzanie ich do systemu.
Praca w warunkach chłodniczych:
20% czasu pracy w chłodni (-18°C) i magazynie chłodzonym (9°C).
Praca w systemie dwuzmianowym
Oferujemy:
Wynagrodzenie 14,21€ EURO / brutto/h
Dodatkowa płatność za obecność: 200 € co miesiąc
Możliwość skorzystania z firmowego zakwaterowania
Zagraniczna umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagania:
Własne auto
Podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
Chęć do pojęcia dłuższej współpracy
Gotowość do pracy w niskich temperaturach
Mile widziane pary
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.