Księgowa/y samodzielna/y z elementami kadr i płac
Opublikowano 29.07.2024 09:27. Ostatnia modyfikacja 29.07.2024 14:53• samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami
• kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań
• sporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
• sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
• tworzenie zestawień i analiz na potrzeby spółki
• kontakt z urzędami zewnętrznymi (ZUS, US)
• wprowadzenie dokumentów księgowych w księgach handlowych
• przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT
• księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów
• przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Nasze wymagania:
• minimum 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości (preferowana branża handlowa lub produkcyjna),
• dobrej znajomości zagadnień z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,
• znajomości systemu Rewizor GT, Płatnik,
• skrupulatności, dokładności, terminowości i dobrej organizacji pracy,
• umiejętności pracy w zespole
Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail podany w ogłoszeniu.