Inspektor ds. bhp/Specjalista ds. bhp

Opublikowano 12.08.2024 11:21. Ostatnia modyfikacja 07.10.2024 11:28
Opis stanowiska pracy:
• kontrolowanie stanowisk pracy pod względem spełnienia wymagań prawnych i klienta w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy,
• bieżące raportowanie do przełożonych o
• stwierdzonych nieprawidłowościach, formułowanie wniosków w celu poprawy stanu BHP,
• współpraca ze służbami klienta,
• opracowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji w zakresie BHP, zgodnie z wymaganiami klienta,
• współuczestniczenie w instruktażach i szkoleniach,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
• przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez wszystkich pracowników zasad i przepisów bhp , p.poż, na terenie realizacji Projektu/Budowy/Remontów,
• sporządzanie raportów BHP,
• udział w aktualizacji, opiniowaniu i opracowywaniu dokumentów z zakresu BHP (ORZ, IBWR, JSA, itp.),
• czynne uczestnictwo w nadzorowaniu przebiegu realizacji prac zgodnie z zapisami planu BIOZ,
• prowadzenie szkoleń wprowadzających BHP,
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2.09.1997 – w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
• minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy w firmie o profilu budowlanym, bezpośrednio przy realizacji projektu budowlanego,
• rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
• umiejętność współpracy z zespołem,
• mile widziana znajomość języków obcych: angielski – w stopniu komunikatywnym.
• wysoki poziom kultury osobistej oraz zdolności komunikacyjne,
• dobra organizacja pracy.
To oferujemy:
• stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
• przyjazną atmosferę pracy,
• ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
• pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna, ZFŚS).
Ogłoszeniodawca: SPEC-REM S.A. E-mail: kadry@…