Pracownik biurowy
Opublikowano 28.08.2024 20:29. Ostatnia modyfikacja 28.08.2024 20:34Miejsce zatrudnienia: Nowe Miszewo, gm. Bodzanów,
zakres obowiązków:
• sprzedaż towarów oferowanych przez firmę,
realizację planów sprzedażowych,
• obsługa programu CRM, WAPRO, pakiet office,
• realizacja procesów zakupowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem firmy
• wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury, paragony, korekty)
• sprawdzanie i kompletowanie wystawianych dokumentów sprzedaży
• Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów;
• wystawianie i rozliczanie dokumentów magazynowych;
• potwierdzanie dostaw;
• przygotowanie dokumentacji do wysyłek kurierskich;
• wprowadzanie faktur do systemu księgowania;
• kontrola nad obiegiem dokumentacji księgowej;
wymagania:
doświadczenie w pracy; dział sprzedaży
znajomości obsługi komputera
zaangażowania i odpowiedzialności
-- plusem jest
znajomość księgowości
doświadczenie w pracy biurowej w sp.zo.o
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat; stałe wynagrodzenie + prowizja od sprzedaży,
dużą swobodę i autonomię działania; dodatkowe benefity min, opieka medyczna PZU, ubezpieczenie na życie, płynne wdrożenie do obowiązków; dobrą i przyjazną atmosferę, praca od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00,
CV prosimy wysyłać na adres e-mail,