Specjalista ds. BHP
Opublikowano 23.09.2024 13:30. Ostatnia modyfikacja 23.09.2024 13:46Zakres obowiązków:
-Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w szczególności: dokumentacją powypadkową, dokumentacją związaną z występowaniem czynników niebezpiecznych i warunków szkodliwych dla zdrowia, dokumentacją oceny ryzyka zawodowego.
-Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP.
-Prowadzenie szkoleń wstępnych z dziedziny BHP.
-Sporządzanie analiz stanu BHP oraz inicjowanie działań, mających na celu poprawę warunków, prowadzenie audytów wewnętrznych.
-Budowanie świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
-Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
-Kontrolowanie działań organizacji i doradztwo w zakresie warunków, metod pracy oraz innych standardów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wdrażanie przepisów i standardów grupowych.
-Realizacja działań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
Nasze wymagania:
-Wykształcenie średnie lub wyższe w tym technikum lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
-Praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy.
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-Prawo jazdy kat B.
-Znajomość obsługi komputera.
-Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń.
-Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań powypadkowych.
-Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
-Atrakcyjne wynagrodzenie
-Możliwość rozwoju przez udział w realizacji interesujących projektów
-Dynamiczne i zróżnicowane stanowisko pracy
-Niezbędne narzędzia pracy
CV proszę wysyłać na adres mailowy: kadry(małpa)polkol.eu
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.