Specjalista ds. BHP Olefiny
Opublikowano 21.10.2024 09:34. Ostatnia modyfikacja 21.10.2024 09:45Zakres obowiązków:
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w szczególności: dokumentacją powypadkową, dokumentacją związaną z występowaniem czynników niebezpiecznych i warunków szkodliwych dla zdrowia, dokumentacją oceny ryzyka zawodowego.
- Współpraca z organami administracji państwowej w zakresie BHP.-Prowadzenie szkoleń wstępnych z dziedziny BHP.-Sporządzanie analiz stanu BHP oraz inicjowanie działań, mających na celu poprawę warunków, prowadzenie audytów wewnętrznych.
- Budowanie świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
- Kontrolowanie działań organizacji i doradztwo w zakresie warunków, metod pracy oraz innych standardów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wdrażanie przepisów i standardów grupowych.
- Realizacja działań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe w tym technikum lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Prawo jazdy kat B.
- Znajomość obsługi komputera.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu postępowań powypadkowych.
- Dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju przez udział w realizacji interesujących projektów
- Dynamiczne i zróżnicowane stanowisko pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych proszę wysyłać na adres mailowy. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.