Asystent/Asystentka ds. księgowości

Opublikowano 17.01.2025 14:29. Ostatnia modyfikacja 11.03.2025 12:00
Zakres obowiązków:
- uzgadniania rozrachunków,
- odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami,
- kontrola zgodności realizowanych zadań i prowadzonych ksiąg rachunkowych
- współpraca z działem BOK, w kwestii uzgadniania płatności
- rozliczanie sprzedaży VENDIMów
- archiwizacja dokumentacji księgowej,
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów
- księgowanie korekt
Wymagania:
- znajomość programów finansowo-księgowych (mile widziany Rewizor GT)
- znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz zasad prowadzenia pełnej księgowości
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
- wynagrodzenie zasadnicze i premie
- odpowiedzialną i ciekawą pracę w stabilnej, rozwijającej się dynamicznie firmie
- szkolenie związane z wykonywaną praca
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie Cv na adres: rekrutacja(małpa)pharmovit.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pharmovit Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Pharmovit Sp. z o.o. siedzibą w Płocku, ul. Kostrogaj 9D, 09-402 Płock. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Ogłoszeniodawca: Pharmovit Dystrybucja E-mail: rekrutacja@…