Pracownik działu księgowości

Opublikowano 24.02.2025 10:29. Ostatnia modyfikacja 27.03.2025 08:19
W związku z dynamicznym rozwojem DOMU UBEZPIECZENIOWEGO SPECTRUM Sp. z o.o. poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik działu księgowości
Miejsce pracy – Płock
Podstawowe obowiązki:
* Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych,
* Księgowanie wyciągów bankowych,
* Księgowanie faktur sprzedaży,
* Księgowanie faktur zakupu, sprzedaży, uzgadniania kont ksiąg pomocniczych z księgą główną,
* Uzgadnianie rozrachunków wobec dostawców i odbiorców,
Wymagania:
* Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości,
* Znajomość programów finansowo-księgowych,
* Znajomość „pełnej księgowości”,
* Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne,
* Dobra znajomość obsługi komputera w ramach pakietu MS Office,
* Bardzo dobra organizacja własnej pracy,
* Rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,
Mile widziane:
* Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
Oferujemy:
* Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie,
* Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
* Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, zdjęcie) na adres e-mail: aplikacje(malpa)dus.net.pl.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DOMU UBEZPIECZENIOWEGO SPECTRUM SP. z O.O. (Pracodawca, Administrator Danych Osobowych), Kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie przez Pracodawcę swoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli Kandydat jest zainteresowany, abyśmy zachowali CV w naszej bazie do rozważenia w czasie kolejnych procesów rekrutacyjnych powinien umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM SP. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
Ogłoszeniodawca: DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM