Praca sekretarka /Asystentka w Kancelarii Prawnej

Opublikowano 06.03.2025 14:40. Ostatnia modyfikacja 13.03.2025 19:25
Opis oferty pracy
Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika biurowego zarządzającego sekretariatem kancelarii.
Dla nas możesz, ale nie musisz być młody/młoda, ale koniecznie - mądry/mądra!
MIEJSCE PRACY: Płock (biuro w centrum miasta)
WYMOGI:
 wykształcenie co najmniej średnie
 doświadczenie na podobnym stanowisku
 posługiwanie się bezbłędną polszczyzną w mowie i piśmie
 praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office w szczególności MS Word, Outlook, Excel oraz narzędzi chmurowych
 niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 dyspozycyjność (w dni powszednie)
Osoby zainteresowane aplikowaniem prosimy o podanie w dokumentach aplikacyjnych:
 od kiedy mogą podjąć pracę i na jaki okres
 wysokości oczekiwanego wynagrodzenia oraz preferowanego wymiaru czasu pracy
 zamieszczanie poniższej klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych (RODO):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez kancelarię Prawną Joanna May, mieszczącą się w Płocku /zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszeniodawca: Kancelaria Prawna E-mail: kancelariaplock@…