Specjalista d/s marketingu
Opublikowano 28.05.2025 08:45. Ostatnia modyfikacja 28.05.2025 08:45Planowanie i realizacja działań marketingowych w zgodzie z przyjętą strategią firmy.
Koordynowanie kampanii reklamowych i promocyjnych, zarówno w tradycyjnych, jak i cyfrowych kanałach.
Przygotowywanie blogów, newsletterów i kampanii mailingowych.
Zarządzanie treściami na stronie internetowej i w mediach społecznościowych.
Współpraca z zespołami wewnętrznymi.
Aktywna współpraca z agencjami, zlecanie działań oraz zaangażowanie w bieżące projekty marketingowe zwłaszcza w kanałach online.
Koordynowanie oraz monitorowanie działań z zakresu Marketing Automation.
Kreowanie nowych form współpracy i działań w celu pozyskiwania leadów sprzedażowych.
Analizowanie działania konkurencji i badanie rynku.
Tworzenie i nadzór nad materiałami marketingowymi, takimi jak ulotki, prezentacje, newslettery itp.
Udział i koordynacja projektów wspierających sprzedaż, takich jak targi branżowe, eventy.
Analizowanie skuteczności działań marketingowych i przygotowywanie raportów dotyczących ich efektywności, rekomendowanie optymalizacji.
Nasze wymagania
Minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale marketingu.
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
Znajomość: podstawy Google Ads, Meta Ads, LI Ads, zagadnień SEO.
Zmysł estetyczny i „copywriterski”.