Specjalista ds. administracji.

Opublikowano 27.06.2025 14:06. Ostatnia modyfikacja 27.06.2025 14:06
Firma FOL-MECH Sp. z o.o. to prężnie działająca firma na rynku produkcji folii przemysłowych, obecnie dzięki ciągłemu rozwojowi poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. administracji.
Zakres obowiązków:
• wykonywanie prac o charakterze administracyjnym, biurowym, organizacyjnym, i logistycznym powierzonych przez pracodawcę.
• przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami.
• dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów
• zarządzanie i motywowanie zespołu
• udział w codziennych pracach biura
• kontakty z klientami firmy i udzielanie ważnych informacji interesantom,
• obsługiwanie sprzętu biurowego i programów biurowych,
• budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa,
• współpraca z różnymi działami firmy
Nasze wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie
• Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
• Umiejętność obsługi pakietu MS Office – Excel
• Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
• Umiejętność pracy w zespole
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Dociekliwość i konsekwencja w rozwiązywaniu problemów
• Gotowość na stałe poszerzanie swojej wiedzy
• Prawo jazdy kat. B – będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę – pełen etat.
• Atrakcyjne warunki płacowe
• Jasny system premiowy
• Pracę w intensywnie rozwijającej się firmie
• Pomocny i zgrany zespół
• Siedziba firmy 15 min od Płocka
Kontakt:
CV proszę przesyłać na adres: monikalinowska(małpa)fol-mech.pl